Tjenester

Forhindre stopp blant eksisterende abonnenter

Vi bygger langsiktige relasjoner med abonnentene for at de skal føle seg verdsatt. Vår Holdback-strategi reduserer frafall, gir stabil inntekt og styrker mediehusets posisjon i markedet.

 

Vi kontakter tidligere abonnenter.

Vi retter oss mot tidligere abonnenter med skreddersydde løsninger for å øke kundebasen og styrke salget. Winback-aktiviteter bidrar til å gjenopprette og utvide abonnementsbasen, samt sikre vekst og økte inntekter.

Vi identifiserer muligheter for opp- og mersalg.

Gjennom analyser ser vi muligheter for å tilby tilleggsprodukter og oppgraderinger som gir abonnentene ekstra verdi. Opp-/mersalg øker inntektene per kunde og styrker lojaliteten, samtidig som abonnentene får en rikere opplevelse og bedre tilgang til innholdet.

 

Spesialisert segmentering for optimal kundetilpasning.

Med vår kompetanse innen segmentering hjelper vi med å identifisere og målrette spesifikke kundegrupper, slik at kampanjene treffer riktig publikum. Dette sikrer mediehuset høyere konvertering og sterkere kundelojalitet.

 

Fleksibel og sikker systemintegrasjon.

CALLY tilbyr fleksibilitet ved å operere i kundens systemer eller bruke våre egne, tilpassede systemer for sømløs drift. Vi sikrer at datahåndteringen er trygg og sikker, i tråd med GDPR og beste praksis for datasikkerhet.